
Uverejňujem tuto
informáciu, ktorá by pomohla ďalším klientom pri výbere dovolenky, pripadne aj
ako výstraha pre iné cestovne kancelárie a možno to povedie aj k zlepšeniu prace
CK do budúcnosti. Je to asi klasický prípad, ktorý sa stáva častejšie, ale mňa
to veľmi zarazilo a preto sa chcem tomuto problému venovať pozornejšie a
informovať o tomto spôsobe predaja čím viac spotrebiteľov.
Vo
februári 2006 sme si po veľmi dlhom uvažovaní a hľadaní objednali pobyt
v Bulharsku, stredisko Kavacite - Vilka Apollonia Beach –
(www.apollonia-beach.com). CK SOLVEX nám boli odporučení ako
kvalitná cestovka (hlavne na Bulharsko, keďže sú to Bulhari) a iba oni
ponúkali pobyt, ktorý vyhovoval všetkým naším požiadavkám ako potreba
varenia pre deti ( pretože ročné dieťa potrebuje ešte samostatne varenú
stravu a samozrejme mlieko, samozrejme blízkosť mora, keďže to malo byt
priamo na pláži a ešte aj bazén ). Cestovali sme s 3 malými deťmi /9 ,
2,5 a 1 rok/ a tak sme nič nechceli nechať na náhodu.
Šok
nastal po prílete do Burgasu dňa 7.7.2006, kde nám delegát oznámil, že
pre povodne sa tam ubytovať nemôžeme. Pritom sme sa o povodniach v
Bulharsku ( keďže to bolo aj v správach ) telefonicky informovali, či
môžeme nastúpiť do tohto zariadenia a pracovníčka CK SOLVEX v
Bratislave nám povedala že o žiadnom probléme nevie a môžeme si dokonca
vybrať na ktorom poschodí budeme ubytovaní. Delegát CK p.F******* nám v
Bulharsku ochotne pomáhal a ponúkal aj náhradné ubytovanie. Samozrejme
nám odmietol možnosť vrátiť sa nazad na Slovensko, keďže ani jeden
ponúkaný objekt nevyhovoval naším potrebám. Ak by nám to povedali na
letisku v Poprade, tak by sme vôbec nikam neleteli, pretože s ročným
dieťaťom strava v reštauráciách nie je možná.

Následne
som upozornil aj priamo CK SOLVEX v Bratislave o vzniknutom probléme a
poprosil som ich nech nám pomôžu, ale daná cestovná kancelária ani do
dnešného dna nereagovala, takže predpokladám že o riešenie problému
nemajú záujem a spoliehajú sa na to že čas všetko zahladí. Aj v
priebehu zájazdu, aj po upozornení delegáta ako aj po kontaktovaní
cestovnej kancelárie ostala na www stránke ponuka dovolenky vo Vilkách
Apollonia Beach čo považujem za podvod na zákazníkoch. A podobný scenár
sa asi teraz opakuje s turistami, ktorí prileteli na turnus po nás.
http://www.recenzie-hotelov.sk/
Ďalší
šok sa dostavil keď som si bol osobne preveriť povodne a zistil som, že
problém je inde a že dané ubytovacie kapacity nie sú na 100% dokončené,
takže sa tam nemohol ubytovať celý zájazd. CK SOLVEX alebo delegát CK
si vybral a ubytoval tam 3 rodiny z východného Slovenska, ktoré prišli
až po nás v poobedných hodinách.

Najviac
ma na tomto prípade zaráža, že CK sa takýto spôsob predaja zájazdov
pravdepodobne vyplatí, nakoľko zopár klientov sa nebude sťažovať vôbec,
niektorí budú spokojní ak im CK vráti rozdiel ceny čo si zaplatili a čo
nakoniec dostali a málokto sa odváži pustiť sa do zverejňovania
takýchto obchodných postupov. Preto som sa rozhodol obetovať čas,
finančné prostriedky a pokoj, aby sa to už neopakovalo a aby nemohli
firmy zákazníkov podvádzať takýmto spôsobom.
V prípade potreby
som ochotný poskytnúť aj ďalšie informácie, interview, potvrdenia z
pobytu od delegáta CK SOLVEX v Prímorsku p. F********* ( niektoré sú
naozaj zábavné a hodili by sa skôr do humornej relácie) , prípadne
bohatú fotodokumentáciu alebo kontakty na ďalších poškodených
zákazníkov, či na zákazníkov ktorí mali šťastie a boli ubytovaní v
danom komplexe.
Ďakujeme za porozumenie a verím, že sa iné cestovne kancelárie vyvarujú takýmto spôsobom pri práci so zákazníkmi.
S pozdravom
Bc. Bereznanín Bohuslav
tel: 0907 734982
icq: 21055653