- Aktívna databáza FOND TEXT 2004 - Archív vydaných správ TASR Bez obmedzenia . # of records 141066.


Zobraziť celý text
Kľ. slová :SR - Bulharsko - CK - ubytovanie - zmena - reakcia - rozšírená
Headline :Riaditeľ CK Solvex tvrdí, že klienti boli ubytovaní v lepšom zariadení
Download
Download ~1s/28,8kbps.

Bratislava 21. júla (TASR) - Osemčlenná skupina slovenských
turistov, ktorá v pondelok podvečer letecky pricestovala do Bulharska
s cestovnou kanceláriou (CK) Solvex, strávila prvú noc namiesto
v trojhviezdičkovom hoteli Belica s bazénom v chatkách uprostred
lesíka.
Ak prvú noc sa podľa jedného z účastníkov zájazdu napokon
o 24.00 h ubytovali na základe rozhodnutia delegáta v spomínaných
chatkách, druhú noc strávili štyri páry de facto neznámych ľudí
údajne v troch dvojposteľových izbách v štvorhviezdičkovom hoteli
Magnólia.
Podľa riaditeľa CK Solvex Bisera Yelamova však boli klienti
ubytovaní v luxusnejšom ubytovacom zariadení ako mali pôvodne byť. "V
súčasnosti sú ubytovaní v štvorhviezdičkovom hoteli Magnólia, ktorý
bol postavený minulý rok. Cena pobytu v tomto zariadení je 26 990 Sk,
zatiaľ čo cena pobytu v hoteli Belica je 15 490 Sk," uviedol
v reakcii pre TASR riaditeľ CK Solvex. Upozornil, že podľa zmluvných
podmienok medzi CK a klientmi môže kancelária v prípade
preobsadenosti hotela poskytnúť ubytovanie v inom zariadení rovnakej
alebo vyššej kvality, s čím klienti súhlasili. CK tak neporušila
svoje povinnosti voči klientom, dodal.
Turisti, ktorí zaplatili za jeden zájazd zhruba 15 tisíc Sk,
o svojej nespokojnosti informovali najprv delegáta zájazdu, ktorý ich
odbil s tým, že všetko bude v poriadku. Keď ho poprosili, aby začal
vec riešiť, požiadal ich o mobilný telefón s vysvetlením, že na tom
svojom nemá kredit. "Dnes nás dokonca presviedčal, že namiesto
v troch izbách sme bývali v štyroch," priblížil prístup delegáta
jeden z účastníkov zájazdu. Zákazníci sa preto telefonicky obrátili
na riaditeľa CK Solvex, ktorý ich ubezpečil, že sa bude problémom
zaoberať.
Podľa riaditeľa Slovenskej asociácie cestovných
kancelárií Roberta Kohlmanna by CK nemala výrazným spôsobom meniť
podmienky a charakter zájazdu. Ak tak urobí, zákazník má právo aj
priamo na mieste, respektíve počas zájazdu odstúpiť od zmluvy.
V takom prípade mu musí CK zabezpečiť cestu domov, zaplatiť rozdiel
medzi spotrebovanými a poskytnutými službami a v prípade zhoršenia
kvality poskytnutých služieb umožniť zľavu z ceny zájazdu.
Trojhviezdičkový hotel Belica, ktorý CK Solvex označila na
svojej internetovej stránke za útulný hotel vhodný aj pre
náročnejších klientov s hodnotením ***+, sa nachádza v bezprostrednej
blízkosti pláže. Štvorhviezdičkový hotel Magnólia, ktorý CK Solvex
definuje ako vhodný aj pre náročnejších turistov, sa nachádza 250
metrov od pláže. Problém však je, že osem klientov CK býva namiesto
v štyroch, v troch izbách a prvý večer strávili v chatkách.

ms pa


- návrat na hlavnú stránku -

úvodná stránka - spotrebiteľské združenia - SOI - korešpondencia s CK SOLVEX - foto - SACK - práva spotrebiteľa

Ak si chcete prečítať subjektívne názory klientov, ktorí využili služby cestovných kancelárií, kliknite si napr. na stránku www.zlacestovka.sk
Upozornenie: Na tejto stránke sú zobrazené názory čitateľov a návštevníkov našich stránok.
3W s.r.o. a p. Bereznanin nepreberá žiadnu zodpovednosť za prezentované názory a ani sa s nimi nemusí stotožňovať.

reklama