Keby som to bola vedela skôr tak o túto CK ani nezakopnem. ...

V prílohe Vám zasielam dokumenty, ktoré potvrdzujú našu nespokojnosť s CK SOLVEX.

Tieto prílohy všetko opisujú.

Ešte by som dodala asi toto:

- nedodržali naše požiadavky o autobusovej doprave: následne ako prišli pokyny od CK SOLVEX volala som tam (pravdaže pod iným menom) a pýtala som sa aké typy autobusov majú do destinácie Bulharsko pretože, tá pani čo nám zájazd predala povedala, že KAROSU vôbec nemajú, že majú iba autobusy značky Mercedes a OASA, V CK SOLVEX ma ubezpečovala, že autobusy značky KAROSA neponúkajú na prepravu do Bulharska, ale skutočnosť bola však iná. Tak znova som zdvihla telefón a pýtala som sa pracovníčky CK(až v hotely pri spisovaní reklamácie som zistila, že to bola samotná riaditeľka CK SOLVEX), čo by sa stalo keby chceme odvolať zájazd, pýtali sa prečo? hovorím nevyhovuje mi ani hodina odchodu ani typ autobusu, povedali mi že to je iba zvozoví autobus do BA, a že z BA nás zoberie autobus inej značky vyššieho štandardu, ale skutočnosť bola zasa iná, tento autobus značky KArosa nás viezol až do Bulharska.

Ubezpečovala ma pracovníčka s ktorou som volala, že to je autobus 100% kvality s WC, barom atď. Tento autobus nebol vôbec v 100% kvalite (viď príloha), nebolo tam WC a bar nebol vôbec otvórený.

- rozsadili nás: Keďže som si zakúpila zájazd spolu s priateľom mali sme jednu zmluvu. Po príchode na aut. St. v Trenčíne nám oznámili šoféri autobusu kde sedíme, šok nastal vtedy keď mi povedali, že nesedíme spolu, ale každý zvlášť a z kríža.

- Čítala som recenzie o hotely kde sme boli ubytovaní: Na internete som si prečítala nejaké zlé veci o hoteli ako aj o ubytovaní, tak som znovu zdvihla telefón a volala som do CK SOLVEX a pani ma ubezpečovala, že to nie je pravda, že oni majú všetko v poriadku a dobre zariadené, škoda, že tieto recenzie som čítala až po zaplatení zájazdu náhodou, pretože som nevedela, že niečo takéto existuje, keby som to bola vedela skôr tak o túto CK ani nezakopnem.

- Na cestu nám dali šoférov, ktorí boli neochotní, vysmievační a hlavne drzí (neupozorňovali na hranice, nepodávali nápoje, nestáli tak ako majú, a keď zastavili tak v takých dierach, kde neboli funkčné WC-ka, takže sme museli väčšinou chodiť do prírody, zastavovali iba na 15 min, a dňa 21.7.2007 nezastavili od 12:30h ráno do 7:00h rána dňa 21.7.2007). Späť domov nám znovu dali ten istý autobus aj keď nás ubezpečovali, že nepôjde, skutočnosť bola zase iná. Vymenili iba dvoch šoférov, ale ten najhorší ostal. V Maďarsku zablúdili šoféri, cez hranice sme prechádzali dňa 31.7.2007 o 12:59:55 v noci. Takže ostatnú trasu po Slovensku sme išli bez poistenia, keďže poistenie bolo uzatvorené od 20.7.2007-31.7.2007

S pozdravom
Iveta D.

Máte podobnú skúsenosť ? Neváhajte a kontaktujte nás a my to zverejníme a poradíme. V jednoste je sila a ak sa spojíme viacerí, tak dokážeme viac.



- návrat na hlavnú stránku -

úvodná stránka - spotrebiteľské združenia - SOI - korešpondencia s CK SOLVEX - foto - SACK - práva spotrebiteľa

Ak si chcete prečítať subjektívne názory klientov, ktorí využili služby cestovných kancelárií, kliknite si napr. na stránku www.zlacestovka.sk
Upozornenie: Na tejto stránke sú zobrazené názory čitateľov a návštevníkov našich stránok.
3W s.r.o. a p. Bereznanin nepreberá žiadnu zodpovednosť za prezentované názory a ani sa s nimi nemusí stotožňovať.

reklama