Skazená dovolenka v Bulharsku - nedbanlivosť alebo podvod zo strany CK Solvex ?

Uverejňujem tuto informáciu, ktorá by  pomohla ďalším klientom pri výbere dovolenky, pripadne aj ako výstraha pre iné cestovne kancelárie a možno to povedie aj k zlepšeniu prace CK do budúcnosti.  Je to asi klasický prípad, ktorý sa stáva častejšie, ale mňa to veľmi  zarazilo a preto sa chcem tomuto problému venovať pozornejšie a informovať o tomto spôsobe predaja čím viac spotrebiteľov.

Vo februári 2006 sme si po veľmi dlhom uvažovaní a hľadaní objednali pobyt v Bulharsku, stredisko Kavacite - Vilka Apollonia Beach – (www.apollonia-beach.com). CK SOLVEX nám boli odporučení ako kvalitná cestovka (hlavne na Bulharsko, keďže sú to Bulhari) a iba oni ponúkali pobyt, ktorý vyhovoval všetkým naším požiadavkám ako potreba varenia pre deti ( pretože ročné dieťa potrebuje ešte samostatne varenú stravu a samozrejme mlieko, samozrejme blízkosť mora, keďže to malo byt priamo na pláži a ešte aj bazén ). Cestovali sme s 3 malými deťmi /9 , 2,5 a 1 rok/ a tak sme nič nechceli nechať na náhodu.

Šok nastal po prílete do Burgasu dňa 7.7.2006, kde nám delegát oznámil, že pre povodne sa tam ubytovať nemôžeme. Pritom sme sa o povodniach v Bulharsku ( keďže to bolo aj v správach ) telefonicky informovali, či môžeme nastúpiť do tohto zariadenia a pracovníčka CK SOLVEX v Bratislave nám povedala že o žiadnom probléme nevie a môžeme si dokonca vybrať na ktorom poschodí budeme ubytovaní. Delegát CK p. F******* nám v Bulharsku ochotne pomáhal a ponúkal aj náhradné ubytovanie. Samozrejme nám odmietol možnosť vrátiť sa nazad na Slovensko, keďže ani jeden ponúkaný objekt nevyhovoval naším potrebám. Ak by nám to povedali na letisku v Poprade, tak by sme vôbec nikam neleteli, pretože s ročným dieťaťom strava v reštauráciách nie je možná. A dokonca potom mala aj problémy a museli sme vyhˇkadať lekárske ošetrenie.
   

Následne som upozornil aj priamo CK SOLVEX v Bratislave o vzniknutom probléme a poprosil som ich nech nám pomôžu, ale daná cestovná kancelária reagovala až po 30 dňoch, v rámci reklamácie nám oznámili, že oni za nič nemôžu ... /celý list si prečítajte na www.liptov.sk/solvex/. V čase nášho pobytu v Bulharsku CK nemala záujem na riešeni problému a spoliehajú sa na to že čas všetko zahladí. Aj v priebehu zájazdu, aj po upozornení delegáta ako aj po kontaktovaní cestovnej kancelárie ostala na www stránke ponuka dovolenky vo Vilkách Apollonia Beach, čo považujem za podvod na zákazníkoch. A podobný scenár sa asi teraz opakuje s turistami, ktorí prileteli na turnus po nás.

Ďalší šok sa dostavil keď som si bol osobne preveriť povodne a zistil som, že problém je inde a že dané ubytovacie kapacity nie sú na 100% dokončené, takže sa tam nemohol ubytovať celý zájazd. CK SOLVEX alebo delegát CK si vybral a ubytoval tam 3 rodiny z východného Slovenska, ktoré prišli až po nás v poobedných hodinách ...
    

Najviac ma na tomto prípade zaráža, že CK sa takýto spôsob predaja zájazdov pravdepodobne vyplatí, nakoľko zopár klientov sa nebude sťažovať vôbec, niektorí budú spokojní ak im CK vráti rozdiel ceny čo si zaplatili a čo nakoniec dostali a málokto sa odváži pustiť sa do zverejňovania takýchto obchodných postupov. A CK bude spokojná najviac, lebo predá aj zájazdy, ktoré by inak nepredala a o ktoré nie je až taký záujem.

Pýtam sa, dokedy nás budu takto balamutiť a podvádzať ?
Aký trest by mal postihnuť takéto cestovky ?
Naozaj sú cestovky také silné a sebavedomé, aby im sa im to tolerovalo ?
Aká je maximálna kompenzácia za 1 stratený deň pokazenej dovolenky ?


Dúfam, že ma podporíte a na tieto otázky nájdeme správnu odpoveď, alebo sa CK nad svojím konaním zamyslia a budu to v budúcnosti eliminovať. Preto som sa rozhodol obetovať čas, finančné prostriedky a pokoj, aby sa to už neopakovalo a aby nemohli firmy zákazníkov podvádzať takýmto spôsobom.

Postupne budem zverejňovať aj ďalšie informácie, interview, linky na články v novinách, potvrdenia z pobytu od delegáta CK SOLVEX v Prímorsku p. Fenerského ( niektoré sú naozaj zábavné a hodili by sa skôr do humornej relácie) , prípadne bohatú fotodokumentáciu alebo kontakty na ďalších poškodených zákazníkov, či na zákazníkov ktorí mali šťastie a boli ubytovaní v danom komplexe.

Ďakujeme za podporu a teším sa na Vaše otázky, príspevky a informácie.

S pozdravom
Bc. Bereznanín Bohuslav
Liptovský Michal 81
034 82 okr. Ružomberok
tel: 0907 734982
icq: 21055653
e-mail: liptov@liptov.sk

Máte podobnú skúsenosť ? Neváhajte a kontaktujte nás a my to zverejníme a poradíme. V jednoste je sila a ak sa spojíme viacerí, tak dokážeme viac.



- návrat na hlavnú stránku -

úvodná stránka - spotrebiteľské združenia - SOI - korešpondencia s CK SOLVEX - foto - SACK - práva spotrebiteľa

Ak si chcete prečítať subjektívne názory klientov, ktorí využili služby cestovných kancelárií, kliknite si napr. na stránku www.zlacestovka.sk
Upozornenie: Na tejto stránke sú zobrazené názory čitateľov a návštevníkov našich stránok.
3W s.r.o. a p. Bereznanin nepreberá žiadnu zodpovednosť za prezentované názory a ani sa s nimi nemusí stotožňovať.

reklama